Hvordan få besøkende til ditt nettcasino

Det er ikke bare klesbutikker som anvender sosiale medier som en plattform for markedsføring. Markedsføring er viktig for tilbydere av alle slag, og nettcasino er intet unntak. Et nettcasino er avhengig av daglig besøkende for å kunne tilby kundene forskjellige bonusordninger og frynsegoder. Og for å få en jevnlig kundestrøm til nettsiden, er det viktig å ofte promotere og drive kampanjer på plattformer der de er mest mulig synlig. Disse plattformene er ofte Facebook, Instagram og Snapchat – da det er disse applikasjonene de fleste bruker hver dag.

Casumo

%d0%be%d0%b088Casumo er et nettcasino som benytter seg av Facebook for markedsføring. Men de markedsfører ikke nødvendigvis seg selv i form av reklame. Casumo har funnet ut at humor virkelig er noe som fanger folk – og dette spiller de på. På Facebooksiden deres finner du morsomme fakta, ordspill og konkurranser som får fram det kreative i deg. Konkurransene trenger ikke å ha en kjempehøy premie, så lenge den er morsom og gir et lite smil til et par potensielle, eller eksisterende, kunder, er det alt som trengs. De blir lagt merke til. Nylig hadde Casumo en gøyal og oppfinnsom konkurranse på Facebooks-iden sin. De la ut et bilde av to casumoer (de søte, firkantede, hvite maskotene deres), der den ene luftet en giraff og den andre en bie. Konkurransen gikk ut på å komme på en morsom dialog mellom de to casumoene, og vinneren av konkurransen vant 100 free spins – noe som slettes ikke er dårlig! Casumo har også et eget affiliate-program, der du kan bli partner med dem. Da reklamerer du de for dem på din webside, og får dermed en provisjon.

Mr Green

%d0%be%d0%b089Mr Green har en herlig og levende nettside som kan få de fleste til å kose seg der i flere timer. Siden ser profesjonell og trygg ut, og dette er noe som virkelig trekker kunder. De har også en egen Facebookside, der de kommer med oppdateringer, nyheter, konkurranser og andre hyggelige innlegg. De markedsfører seg selv på en fin måte, og har over 90 000 liker-klikk. Mr Green har i likhet med Casumo også et affiliate-program, som seg hør og bør heter Mr Affiliate. Dette går altså ut på at du promoterer dem ved hjelp av bannere og andre reklamer dersom du har en høyt besøkende nettside. Dermed får du betalt en andel av profitten. Har du en Facebook-side med så mange tilhengere, kan du poste det meste uten at det påvirker nettcasinoet ditt. Mr Green deler videoer, kommer med morsomme historier og reklamerer på en unik måte, med gode bilder med flott grafikk og mye mer.

Hvordan holde på kundene

Nå har du reklamert og promotert nettcasinoet ditt, og du har fått et par nye kunder. Disse er det viktig at du holder på, slik at de kan videreformidle positiv informasjon om casinoet ditt til venner og bekjente. Glatt og raske uttak er også viktig for et kasino. For mer informasjon om dette, se Casinouttak.com. Det er lite som trekker mennesker mer enn det man kan få gratis. Free spins-ordninger, bonusordninger og konkurranser er nøkkelord her. Mr Green og Casumo får folk engasjerte, samt at de gir de litt glede i hverdagen ved å dele ut free spins rett som det er.